مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 20:502023-12-19سياسي

بررسی وضعیت ناوگان حمل و نقل  درون شهری در کمیسیون امور داخلی و شوراها


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی وضعیت ناوگان حمل و نقل درون شهری و راهکارهای توسعه این ناوگان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی وضعیت ناوگان حمل و نقل درون شهری و راهکارهای توسعه این ناوگان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولی الله بیاتی ضمن تشریح نشست امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در نشست امروز کمیسیون وضعیت ناوگان درون شهری با حضور معاون عمرانی وزیر کشور، مدیران وکارشناسان سازمان شهرداری ها، وزارت کشورو مرکز پژوهش ها مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد:با توجه به معضلات زیست محیطی، آلودگی هوا و ترافیک، در شرایط فعلی توسعه ناوگان حمل و نقل درون شهری یک ضرورت به ویژه برای کلان شهرها است.

در این نشست مقرر شد دستگاه های مختلف پیشنهادات خود را برای افزودن به لایحه بودجه 1403 جهت توسعه ناوگان شهری به مجلس ارائه کنند.

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همچنین در نشست امروز کمیسیون طرح ارتقای شفافیت مالی در کشور نیز مورد بحث قرار گرفت.

در نهایت مقرر شد در کارگروه تخصصی با مشارکت بانک مرکزی، سازمان بورس، سازمان ثبت اسناد، این طرح بررسی و مجدد با لحاظ پشنهادات مطروحه به صحن کمیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت ناوگان حمل و نقل  درون شهری در کمیسیون امور داخلی و شوراها

بررسی وضعیت ناوگان حمل و نقل  درون شهری در کمیسیون امور داخلی و شوراها